Categories
گالری
نظرات مشتریان
نوید
لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است.
سجاد
لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است.
کیت تایم تیگو ۵ AT / X33
Category: چری (ام وی ام)
کیت تایم اصلی مناسب برای ایکس ۳۳ اتومات و تیگو ۵ و ام وی ام ۵۵۰
Be the first to review “کیت تایم تیگو ۵ AT / X33” لغو پاسخ
Quick Comparison
| Settings | کیت تایم تیگو 5 AT / X33 remove | پرژکتور سپر جلو mvm 110 remove | کیت کلاچ ام وی ام 530 remove | آینه mvm 110 remove | توپی چرخ جلو mvm 110 remove | پمپ ترمز mvm 110 remove |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Name | کیت تایم تیگو 5 AT / X33 remove | پرژکتور سپر جلو mvm 110 remove | کیت کلاچ ام وی ام 530 remove | آینه mvm 110 remove | توپی چرخ جلو mvm 110 remove | پمپ ترمز mvm 110 remove |
| Image | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
| SKU | ||||||
| Rating | ||||||
| Price | ||||||
| Stock | ||||||
| Availability | ||||||
| Add to cart | ||||||
| Description | ![]() | ![]() | ||||
| Content |
| ![]() | ![]() | ![]() |
توپی چرخی و مکانیزم های حرکتی آن
مجموعه هایی از توپی چرخی در میان درام های ترمز وجود دارد که باعث می شود تا دیسک ها و محورها گرداننده شوند. یک چرخ بر روی این قطعه قرار می گیرد و به آن پیچ و مهره می شود. یکی از دلایل اصلی که منجر به خرابی این قطعه می شود قرار نگرفتن صحیح آن بر روی چرخ نیز می باشد که ممکن است ایجاد اختلال و اشکالات را بیشتر کند. با توجه به طراحی و نوع ساختار توپی چرخ قرار گرفتن انتهای آن بر روی دیسک ها به دندانه های زبانه دار آن بستگی دارد. زمانی که این قسمت به درستی بر روی دندانه های موجود قرار بگیرد بر روی محور مورد نظر شفت، جفت خواهد شد.
محور توپی چرخ می تواند با استفاده از چرخ هایی که با استفاده از آن بر روی محور متصل شده است بچرخد و چرخش را به چرخ های عقب یا جلو نیز انتقال دهد. زمانی که این قسمت به درستی چفت نشود یا دچار لقی شود شما می توانید علائمی از خرابی آن را در خودرو مشاهده کنید. یک رولبرینگ در بین محورهای توپی چرخ و همچنین شفت باعث می شود تا چرخش به صورت آسان تری صورت بگیرد. چرخ های غیر راننده نیز در این قسمت به راحتی هدایت خواهند شد.
در سمت محورهای مشخص شده، براکت های نگه دارنده ای برای شاسی نصب شده اند که در سمت دیگر آن دیسک بر روی مهره و توپی متصل شده است. زمانی که قصد تعویض این قطعه را دارید باید توجه کنید که یک توپی باید بر اساس مشخصات مشخصات خودرو تورک شود تا از شکستگی های احتمالی جلوگیری کند. | .جنس اصلی مدیران خودرو با ضمانت مناسب برای mvm 110 و دوو ماتیز |
| Weight | ||||||
| Dimensions | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A | N/A |
| Additional information |


جیلی امگراند
FMC
KMC
SWM
آریو
اچ۳۰ کراس
بایک
برلیانس
بسترن
بی وای دی
بیسو
جک
جیلی جی سی ۶
چانگان
چری (ام وی ام)
دیگنیتی
رسپکت
فیدیلیتی
کاپرا
کلوت
کوپا
گریت وال
لاماری
لیفان
هایما









توپی چرخی و مکانیزم های حرکتی آن
مجموعه هایی از توپی چرخی در میان درام های ترمز وجود دارد که باعث می شود تا دیسک ها و محورها گرداننده شوند. یک چرخ بر روی این قطعه قرار می گیرد و به آن پیچ و مهره می شود. یکی از دلایل اصلی که منجر به خرابی این قطعه می شود قرار نگرفتن صحیح آن بر روی چرخ نیز می باشد که ممکن است ایجاد اختلال و اشکالات را بیشتر کند. با توجه به طراحی و نوع ساختار توپی چرخ قرار گرفتن انتهای آن بر روی دیسک ها به دندانه های زبانه دار آن بستگی دارد. زمانی که این قسمت به درستی بر روی دندانه های موجود قرار بگیرد بر روی محور مورد نظر شفت، جفت خواهد شد.
محور توپی چرخ می تواند با استفاده از چرخ هایی که با استفاده از آن بر روی محور متصل شده است بچرخد و چرخش را به چرخ های عقب یا جلو نیز انتقال دهد. زمانی که این قسمت به درستی چفت نشود یا دچار لقی شود شما می توانید علائمی از خرابی آن را در خودرو مشاهده کنید. یک رولبرینگ در بین محورهای توپی چرخ و همچنین شفت باعث می شود تا چرخش به صورت آسان تری صورت بگیرد. چرخ های غیر راننده نیز در این قسمت به راحتی هدایت خواهند شد.
در سمت محورهای مشخص شده، براکت های نگه دارنده ای برای شاسی نصب شده اند که در سمت دیگر آن دیسک بر روی مهره و توپی متصل شده است. زمانی که قصد تعویض این قطعه را دارید باید توجه کنید که یک توپی باید بر اساس مشخصات مشخصات خودرو تورک شود تا از شکستگی های احتمالی جلوگیری کند.
.جنس اصلی مدیران خودرو با ضمانت مناسب برای mvm 110 و دوو ماتیز






Reviews
There are no reviews yet.